Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J32a60n 87N34o63v51á98k

23. 4. 2014 17:37

Měřte tedy vy stejným metrem. Váš komentář k cigánskému uchylákovi: "Kolik za to dostal? Pět let a ještě ho živíme z našich daní!"

Copak ty ostatní, bílé, pachatele neživíme z našich daní? 

Pokud budete naštvaný na jednu zestran, pak nikdy nebudete dobrý pozorovatel a už vůbec ne nestranný. Mohu váš příspěvek zhodnotit jako spoustu jiných: "Tak jste si postěžoval". Rozhodně jste od reality dále než se Vám může zdát.

0 0
možnosti

Zajímavé je, že vyloženě proticikánský článek paní Maxové o (ne)výchově cikánských dětí je přes svůj zjevný rasismus zařazen mezi články, které zaujaly redakci. 8-o

0 0
možnosti

Dokud voliči nezvolí stranu, která tento problém řeší komplexně, tak problém nikdy nebude vyřešen. Bohatě na tom vydělávají neziskovky.

1 0
možnosti

Je pravda, že o velmi těžce zmrzačeném Patrikovi se vůbec nemluví. Nakonec byl donucen k tomu, aby řekl, že se zranil sám!

2 0
možnosti

Kdo to konečně zastaví?

0 0
možnosti

Nikdo! Každý rozumný vládce (vláda), který chce vládnout pokud možno věčně ví, že vládnout se dá nejlépe rozeštvaným občanům.

1 0
možnosti

Zkopírovaný článek, škoda, že nebyla otevřená diskuze- Romové, máte přednost!

Na vyšetření u odborné lékařky jsem čekala dva měsíce, tak dlouhé mělaobjednací doby. Byla jsem ráda, když jsem u ní v čekárně konečně zakotvila.

Chystala jsem se vejít do ordinace, kdyždo čekárny vtrhla romská rodina (tatínek, maminka a čtyři děti). 

"Potřebujeme nutně, aby paní doktorka vyšetřila naše dítě!" Vychrlilamladá maminka na zdravotní sestru, která si ode mne právě brala doporučení akartičku pojištěnce.

"To asi nepůjde, nejste objednaní a paní doktorka teď má pacientku!"

Tatínek bouchl pěstí do stolu.  "Tak já potřebuju vyšetřit dítě a vy to neuděláte? To jediskriminace!" Sestra zrudla.  "To není žádná diskriminace. Tady to tak zkrátka chodí. Máme hodněpacientů a dlouhé objednací doby. Pokud nejste objednaní..." Tatínek ji nenechal domluvit, začal nadávat, sestra zmizela v ordinaci a já jenzmateně přihlížela. Po pár minutách se sestra vrátila.  "Nezlobte se mladá paní," obrátila se ke mě. "Ale paní doktorkamusí vzít přednostně tohle dítě!" ukázala na uřvané cikáně. "Nebudevám to vadit?" Nežli jsem se rozhoupala k odpovědi, cikánská rodinka zmizela v ordinaci asestra se omluvně usmála.  "Víte, když je nevezmeme, udělají nám tady z toho kůlničku na dříví, fakt,máme hodně nepříjemné zkušenosti. Musíme je brát přednostně!" Hodně mi to hnulo žlučí.  Čekala jsem na vyšetření dva měsíce, Romové ani ne pět minut. Tak kdo je tadyvlastně diskriminovaný?

9 0
možnosti

J42a98n 69N54o94v55á10k

23. 4. 2014 17:43

Strašně mě mrzí, že tam není diskuse. 

Ten článek totiž není o cigánech, ale o agresivním hulvátovi a nekonfliktní lékařce. To je vše. Chápu, že v tom někteří anticigánismem zaslepení vidí výhody ciganů... Už jsem si zvykl, že sem chodí diskutovat (i) hloupější lidé.

0 2
možnosti

Pod tenhle článek se podepíšu R^R^,

svým článkem jste mi připomněl blog p. Štěpána Bicera, ve kterém zmiňuje názory 

Ministryně práce a sociálních věcí p. Tomiovou Rv Za tyhle výroky by měkla být ihned odvolána !!

A občanési mohou plíce vykřičet, politici jsou stále hluší , k čemu je tedy máme ???

11 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1598x
Scripto ergo sum.